Personalfest

Efter knappt tre veckor på Kino så var det igår dags för personalfest. Kände att eftersom jag är så pass ny och dessutom skulle jobba dag idag så tänkte jag ta det lite lugnt. Jo tjena...
Vi började med lite drinkar på Haket, nedanför jobbet ett par stycken. Vi satt där i två timmar å mös innan vi åkte vidare till O'learys för att möta upp några till. Efter en drink där så bar det iväg till Gerda's för att möta upp alla andra. Gerda's visade sig va en kalasmysig båt vid norr mälarstrand. Kalasgod mat, fri bar (!) och skön stämning. Lyckades få i mig en del för mycket redan där å flörtade ganska bra med vissa jag inte borde flörta med...
När väl Gerda's stängde vid tolv så bar vi iväg i en stor taxikonvoj till Café Opera där festen fortsatte och champange och sprit flödade.
Eftersom jag är en så fin och förståndig flicka så tänkte jag att jag skulle börja bege mig hemåt. Det var det någon som inte höll med mig om så han gjorde vad han kunde för att hålla mig kvar. Mycket imponerad Hassan ;-)
Lyckades tillslut ta mig hemåt men inte fan fick man sova för det. Nä, då hade hon ju såklart delat ut sitt nummer å messat med en del stackars människor å de tyckte ju att jag skulle prata med dem istället. Vi kvart i åtta tog någons batterier slut å jag fick sova... i en hel timme!
Hade ju inte "behövt" åka hem då ju...
Men jag kan ju säga att jag starkt ser fram emot nästa fest, då jag dessutom känner alla lite bättre å inte behöver va lika rädd för att göra bort mig (läs:inför cheferna...) =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Egentligen kommentar till ditt sista inlägg men den knappen funkade inte =) Visst är det underbart att inte orka haha. Har du landat än? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback