Framtid

Var hos en spådam idag för första gången. Kommer att gå dit igen inom en snar framtid, måste bara samla mig efter idag så att jag är tillräckligt mottaglig.
Men vad hon hade att berätta skakade mig en del...
Har under många år varit påväg att ta steget att flytta utomlands men har hela tiden tvekat. Men hon sa idag att det är påväg. Hon sa oxå ofta under vårt samtal att jag fortfarande är ung och måste sluta ha så bråttom. Allt löser sig om jag bara tar det lugnt...

Ja, hon hade en del att säga å det skakade om mig kan jag säga. Men det var riktigt givande.

Kommentarer
Postat av: Peter

Flytta utomlands! Det gjorde jag nyligen (om än bara för ett år) och det är by far det bästa jag gjort i mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback